iPleszew.pl reklamy
rotator reklamuj się w gazecie internetowej
rotator reklamuj się w gazecie internetowej
rotator reklamuj się w gazecie internetowej


Reklama - COLORSHIRT.PL - Nadruki na koszulki, gadżety reklamowe z nadrukiem dla firm

Najświeższe informacje z pleszewskiego biura ARiMR. Tematy ważne dla rolników i mieszkańców wsi w Pleszewie.

Sprawdź najświeższe wydarzenia z lokalnych dróg oraz inne ważne informacje dotyczące bezpieczeństwa.

PARTNERZY - Fundacja Legalna Kultura

PARTNERZY - Zespół wyścigowy KM RACING TEAM

Informacje o rynku pracy w powiecie pleszewskim.


Informator Zdrowie i Aktywność - porady i ciekawostki


iPomagamy - wspieraj naszą zakładkę aktywnie

Reklama internetowa w gazecie
FIT porady Martyny

Prosty sposób by tłuszcz zamienić w kaloryfer

2016-02-24 12:03:00

Zamień tłuszcz na kaloryfer - to zdanie pojawia się coraz częściej na stronach internetowych, blogach czy w książkach. Czytacie te wszystkie informacje, próbujecie coś z nich wynieść, ale nadal nie jesteście zadowoleni ze swojego ciała.

Większość osób, które znam, wylewa siódme poty na siłowni, wydaje mnóstwo pieniędzy na karnety oraz trenerów personalnych nie po to, by zadbać o własne zdrowie, ale po to, by pozbyć oponki na brzuchu. Bowiem ona najbardziej rzuca się w oczy (szczególnie kobiety denerwuje i przytłacza). Czyżbyście należeli do grona tych osób? Jeśli tak, koniecznie przeczytajcie ten artykuł!

 

Moi Drodzy!

Powiem wprost: Aby wyrzeźbić ciało i pozbyć się oponki na brzuchu, pierwszym krokiem do sukcesu jest---->LODÓWKA, czyli zmiana nawyków żywieniowych.

W tym artykule skupię się głównie na produktach, jakie powinniście usunąć, a także jakie powinniście włączyć do codziennego jadłospisu, by łatwiej Wam było pozbyć się tłuszczu, który zakrywa przez Was ćwiczone mięśnie.

Są pewne produkty, które za nic w świecie nie mogą znajdować się w Waszej kuchni, a już na pewno w Waszym żołądku! A należą do nich:

 

Cukier, pszenica i tłuszcze typu-trans. Te składniki to największe zło całego globu! Pod tymi trzema rzeczami kryją się:

  • jedzenie typu fast-food (mam na myśli nie tylko jedzenie w barach szybkiej obsługi, ale także chipsy, paluszki, krakersy, kupny popcorn)
  • wszelkie wyroby cukiernicze (ciastka, drożdzówki, cukierki, torty, nutella, czekolady mleczne, batoniki, nawet te proteinowe lub muesli)
  • pszenne pieczywo, pszenne makarony (tak naprawdę prawdziwy chleb na zakwasie trudno zdobyć w dzisiejszym świecie, dlatego ja sobie go odpuściłam. Wolę zastępować go kaszami, ryżem czy batatami)
  • oleje: palmowy, sojowy, kukurydziany, słonecznikowy
  • margaryna
  • wszelkie gotowe sosy, także mowa tu o ketchupie! (z wyjątkiem pomidorowego, zawierającego minimum 90% pomidorów!)
  • napoje gazowe, kupne soki (tak, kupny sok ma tylko minimalnie mniej cukru, co Coca-Cola!)
  • płatki śniadaniowe typu Kangusy, Choca-pick, a nawet Fitness czy kukurydziane!
  • owoce w puszkach, gotowe dżemy, musy, owocowe jogurty
  • tłuste szynki typu salami
  • oczywiście wszelkie używki typu alkohol, papierosy

 

Wszystkie te produkty w większym lub mniejszym stopniu zawierają substancje słodzące, barwniki, konserwanty, wzmacniacze smaku, czy tłuszcze typu trans. I to właśnie one przyczyniają się do odkładania tkanki tłuszczowej na Waszym brzuchu! Poza tym mogą powodować m.in.:

  • rozwój nowotworów
  • wzrost "złego" LDL cholesterol
  • zatykanie naczynia krwionośne
  • miażdżycę
  • cukrzycę typu 2

 

Starałam się wypisać jak najwięcej świństw, które przeszkadzają Wam do osiągnięcia wymarzonej sylwetki. Jeśli chcecie naprawdę popracować nad swoim ciałem, pierwszym krokiem to sukcesu jest WYRZUCENIE WSZYSTKICH TEGO TYPU PRODUKTÓW. Pamiętajcie, czego oczy nie widzą, temu sercu nie żal;)

 

Aby pomóc Wam w dokonywaniu dobrych wyborów w sklepie, postanowiłam umieścić także rzeczy, które warto włączyć do diety, bo wspomagają pracę jelit, wpływają znakomicie na Wasze hormony, a tym samym na Waszą sylwetkę i samopoczucie. Pamiętajcie! Hormony odpowiadają za przemianę materii. Żeby funkcjonowały bez zarzutu, trzeba dostarczyć im odpowiednich składników.

 

 

A o to lista najważniejszych produktów:

 

 

  • Warzywa

Ogólna porcja warzyw: od 3 do 5 razy dziennie!

 


Tylko warzywa wymienione poniżej lepiej spożywać w mniejszych ilościach:

  • Warzywa czosnkowate typu cebula czy czosnek - zwalczają wodne rodniki z całego ciała, chroniąc organizm przed infekcjami. Pomagają także wątrobie usuwać szkodliwe substancje.

Porcja: przynajmniej raz dziennie.

 


  • Warzywa strączkowe (jeśli nie macie problemu z ich spożywaniem, także włączcie je do diety). Np. Fasola, szczególnie czerwona, zawiera węglowodany najlepszego typu, które świetnie odżywiają nasze mięśnie. Ponadto zawiera witaminy z grupy B i minerały jak: żelazo, miedź, magnez, fosfor, cynk, kwas foliowy oraz potas.

Porcja: raz dziennie

 


  • Chude mięso i jaja, zawierają pełny zestaw aminokwasów i świetnie budują mięśnie.

Porcja: od 3 do 5 razy tygodniowo

 


  • Ryby i owoce morza: ryby dostarczają niezbędnych kwasów tłuszczowych Omega-3. Ale uwaga nie wszystkie są dobre. Wiele z nich zawiera dużo metali ciężkich i innych toksycznych substancji. Do nich należą przede wszystkim: łosoś bałtycki i hodowlany, panga, śledź. Polecam spożywanie łososia dzikiego oraz małych ryb. Im mniejsza jest ryba, tym mniej gromadzi toksyn. Owoce morza są źródłem trudno dostępnego jodu. Dostarczają również witamin z grupy B, selenu, wapnia.

Porcja: 3 razy w tygodniu

 


  • Nabiał typu sery, jogurty naturalne, mleko (najlepiej roślinne) zawierają sporą dawkę wapnia chroniącego przed osteoporozą. Jeśli chodzi o ser, postawiłabym na chudy lub półtłusty twaróg oraz ser kozi, gdyż nie są takie tłuste jak ser pleśniowy czy żółty.

Porcja: 1 lub 2 razy dziennie

 


  • Owoce, najlepszym wyborem będą: borówki, maliny, pomarańcze, grejpfruty, banan, jabłko, gruszka. Moja rada: nie spożywajcie owoców wieczorem. Najlepsza pora na ich konsumpcje to pierwsze i drugie śniadanie. Dostarczą Wam prostych cukrów i ustabilizują Wasz poziom cukru we krwi, tak byście nie czuli ochoty na słodkie w kolejnych częściach dnia. Zasada: Im później przekąsicie coś słodkiego, tym gorzej.

Porcja: od 1 do 2 razy dziennie

 


  • Orzechy i nasiona: Te małe cuda zawierają mnóstwo prozdrowotnych substancji, a obecny w nich tłuszcz zwiększa absorbcję ochronnych składników pokarmowych zjadanych w tym samym czasie, np. warzyw. Są źródłem kwasów omega-3 i 6, które korzystnie wpływają na pracę serca i mózgu. Pomagają także regulować procesy trawienne oraz przyspieszają metabolizm.
  • Porcja: garść dziennie
  • Pełne ziarna (ryż basmati lub brązowy, żyto, owies, jęczmień, gryka, proso), gdyż są najlepszym źródłem roślinnych substancji odżywczych i przeciwutleniaczy! Znakomicie odżywiają mięśnie.

Porcja: od 3 do 4 razy dziennie

 

 

 

 

Mam nadzieję, że dzięki temu artykułowi łatwiej Wam będzie dokonywać dobrych wyborów oglądając półki sklepowe. Starałam się jak mogłam!

Życzę wytrwałości! Silna wola poprowadzi Was do sukcesu. Wasz brzuch będzie coraz ładniejszy i co najważniejsze-Wasze ciało będzie ZDROWO odżywione.

 

 


Autorka artykułu o sobie

Nazywam się Martyna Rost. Jestem krotoszynianką,

która niedawno stworzyła blog kulinarno-sportowy, po to, by każdy z Was mógł się dowiedzieć, jak zdrowo i długo żyć. Chcę każdemu udowodnić, że rozsądne odżywianie oraz trening ma ogromny wpływ na kondycję i samopoczucie. Jedzcie rozsądnie i cieszcie się życiem i zaglądajcie na mój blog!

 

 




W tym miejscu znajdziesz zapowiedzi i relacje z imprez kulturalnych w powiecie.

Zapytaj prawnika
Reklama - Ciesielstwo - Dekarstwo - Pokrycia dachowe | Sławomir Głód




W ślubnym informatorze znajdziesz artykuły, porady dotyczące organizacji ślubu, wesela oraz wieczoru kawalerskiego lub panieńskiego.

W ślubnym informatorze znajdziesz artykuły, porady dotyczące organizacji ślubu, wesela oraz wieczoru kawalerskiego lub panieńskiego.

W tym miejscu znajdziesz zapowiedzi i relacje z imprez kulturalnych w powiecie.

W tym miejscu znajdziesz zapowiedzi i relacje z imprez kulturalnych w powiecie.


iPleszew.pl reklamy POLUB NAS NA FACEBOOKU - ipleszew.pl